White blank page

Nu tusan har jag kommit fram till att jag ska börja ett helt nytt liv! Ska beta av alla saker som jag inte trivs med och börja på ett nytt kapitel helt enkelt! Då tror jag att jag kommer hitta tillbaka till mig själv och ordna upp saker och ting. , denna vår/sommar kommer jag vara fruktansvärt egoistisk, jag kommer göra det jag vill för att det här är faktiskt mitt liv som jag ska trivas med. Önska mig lycka till :)
 
Nu ska jag fortsätta med tennarmband! Håller på att massproducera för tillfället eftersom jag kommer sälja dem till ett företag. Så till påsken ska jag ha fått ihop så många som möjligt, jag är med andra ord inte sysslolös.
 

Postat av: Josse

Bra vännen! :) Du är så duktig. Jag har också börjat med mitt nya liv.. nu fan blir det beachen 2013. PÅ RIKT!! Nu skojjar jag inte. Och det är inte alls sjalviskt, ibland måste man göra så :)
Snart ses vi <3

2013-03-12 @ 02:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: