Dansar som en idiot

Heey! Kan härmed meddela att jag är färdig sjuksköterska, alla praktikdagar är gjorda, alla uppgifter är inlämnade och på Måndag börjar jag jobba. Känns riktigt nervös. Önskar att jag fick en bättre handledare under min praktik, hon är säkert en riktigt duktig sjuksköterska men en duktig handledare är hon inte. Hon har skrämde livet av mig, gjorde så att jag kände värdelös och nervös och blev sur om jag frågade nånting. Men nu är jag klar och ska visa att jag är en grym sjuksköterska!! :)
 
Mer då.. Hade tänkt flytta in i hus men det blev inget av det. Nu är jag på jakt efter en lägenhet! Men det är ju inte det lättaste här i Luleå. 
Ah det är så många tankar som snurrar i mitt huvud. Blir tokig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: