I have changed, just like you

Längtar så galet mycket hem till Kangos, vill åka nu! Men får hålla ut i några dagar till.
Har förresten fått flera jobb erbjudanden, bland annat från Pajala vårdcentral, där dem försöker med alla möjliga knep att få dit mig. Jag är ju hemskt intresserad av akutsjukvård och dem erbjuder mig jobb inom ambulans där. Men jag vet inte.. Pajala alltså :( Jag trivs så sjukt bra här i Luleå och vill verkligen inte flytta härifrån. Men ska och prata med dem i alla fall.
 
Ahh, det snurrar så många tankar i mitt huvud. Önskar att det fanns en sån där skål som dem har i Harry Potter filmerna vars man sätter minnen och inte behöver tänka på dem mer. En sån önskar jag mig!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: