Den här fågeln måste få flyga dit den vill

Har äntligen blivit ägare till min fina fina bil! Aldrig ska jag sätta mig på en buss till skolan igen, såå jävla skönt!
Jag har så äckligt mycket med c uppsatsen nu så har inget privatliv, tyvärr. Ska jobba hela helgen också så kom in och köp ett par skor vet jag!
Förövrigt, träningen gick bra idag. Körde ett spinning+core pass. Finns ingen AC i spinningsalen så  man är alltid lika rosa och fin efter!
Har sett framemot våran Levi resa hela vintern men idag kom vi fram till att det inte blir nått. När en hoppar av så skiter sig allt, alltid! Sånt där kan störa mig något så otroligt, har man sagt att man ska med så ska man det. Punkt slut. Så det blir en resa tll en kompis stuga i Finland i alla fall så jag får komma bort en stund.
 
 
Denna härliga snubbe surrar i mina lurar nu, Martin Ekman - Jag säger det nu. Grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: