NKSE tenta

Har skrivit, förhopnningsvis, min sista tenta inom denna utbildning idag! Måste säga att det känns fruktansvärt bra. Det var en hemsk tenta! Eller tentan i sig var väl inte hemsk, utan tiden innan. Har varit på nervös hela veckan för vad som kunde komma. NKSE är ett nationellt prov och vi hade inte nån aning om vad som skulle komma. Men det kändes i alla fall bra, fast man vet ju aldrig!
 
Slutpraktiken är i full gång och än så länge har jag inte tagit död på nån. Jag avgudar min handledare men samtidigt är hon skrämmande, hon pushar mig hela tiden till att ta egna initiativ och låter mig fatta besluten. Skrämmande men spännande på samma gång att stå på egna ben! En kollega sa att jag kommer bli en riktigt bra sjuksköterska när jag är färdig och det värmer att höra :)
 
Ikväll har jag stalljour. Imorgon ska vi kolla hockey, grilla go mat och slå klackarna i taket. Hoppas att ni får en fin kväll ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: