Ett steg närmare rätt!

Men jaaaaa!!! Jag klarade nationella tentan! Vill skrika av glädje, klä av mig naken och springa runt kvarteret. Så jäkla glad är jag. Kan ni förstå att jag har skrivit min sista tenta?!? För det kan inte jag. Det känns helt sjukt. Jag kommer aldrig behöva skriva en tenta igen om jag inte vill! Galet ju :)
 
Praktiken rullar på i full fart. Jag trivs otroligt bra, utvecklas varje dag och suger åt mig all ny kunskap som jag kan få. Var dock med om en sak idag som var jäkligt klantigt. Satte PVK och slarvig som jag var hade jag inga handskar på mig. Det var sjukt bra flöde i kärlet och jag fick patientens blod på händerna.. Och jag har ett sår på min hand. Vet inte om jag måste undersöka mig? Vet ju inte om patienten har nå sjukdomar :/ Är huvudet dumt får kroppen lida!
 
Sov så gott folks ♥
 

Postat av: Emmeli

Grattis! Vad duktig du är! <3

2013-04-25 @ 18:35:19
Postat av: Eve

Tack Emmeli! :)

2013-04-29 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: