Vägra under 24 000!

Har precis varit på.. Ett möte eller vad man ska kalla det? I alla fall handlade det om att vi sjuksköterskor ska vägra jobba utan ingångslön på 24 000, trots att detta är dålig lön för en universitetsutbildning så är det ju alltid en början. Idag ligger våran inkomstlön på 21500-22000 så nånting händer ju i alla fall.

Sjukt seg dag idag, känner att jag inte har åstadkommit mycket.
Försöker få tag i Emilia men busungen vill inte svara så jag får ta min kvällspromenad ensam!

Var ju i ylläs i helgen och jag så blev besviken! Dem hade stängt av alla liftar upp till toppen vilket sög och detta kläcker dem ut efter att vi hade köpt liftkorten. Man kan bara älska finnar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: