Vars försvann veckan?

Jäklar vad den här veckan har gått fort. Tyckte nyss att det var söndag och nu är det söndag igen! Nästa lördagen är sista dagen på sjukhuset här i Kiruna och då åker jag tillbaka till Luleå.

Jag hade så gärna åkt till kangos men på lördagar går det minsann inte nå bussar åt det hållet. Hur dumt är inte det? Det borde ju i alla fall gå till vittangi men nej, det gör det inte. Så jag får bita i det sura äpplet och åka nån annan gång. Men då står jag och stampar hur jag ska få Maja från kangos.

Det löser sig nog på nått sätt :) vi har blivit bortskämda med fint väder i veckan och jag lyckades fånga en bild trots att jag har varit instängd på skickade hela veckan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: