Torsdag

Sitter i skolan och väntar att klockan ska bli halv fem så jag kan gå och prata med en lärare. Himlans nervös på vad hon kan vilja mig. :)

Igår var jag hos tandläkaren och tog bort den andra visdomstanden. Fyfaaan, vad obehagligt det var och vid vissa tillfällen gjorde det även ont! Jag önskar inte ens min värsta fiende att göra det. Det låter verkligen som att nån borrar med en motorsåg inne i munnen, sen när dem delar isär den så kommer dem åt en nerv inne i tanden som strålar smärta i hela käken. För att inte tala om hur obehagligt när dem borrar i käkbenet. Usch! Hela proceduren tog över en timme. Jag fick inte ens nå lugnande den här gången. Nu håller jag timmarna att jag slipper ta bort dem andra :)

Nej, nu ska jag läsa igenom alla bloggar så jag får tiden att gå!

Önskar jag fick vara ut och rida i helg men icke sa Nicke, jag blir kvar i Luleå för tentaröj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: