Tisdag 10 Januari

Hej hallå! :)
Har precis kommit hem från ett träningspass med Emelie och det brände skönt i magen min. Efter träningen for vi till Willys och jag köpte lite ingredienser för att baka proteinbröd. Jag har kommit fram till att jag nog är lite känslig för gluten samt laktos så därför försöker jag med lite variation.
Igår kväll kom pappa och Kicka hit och sov över natten och nu på morgonen körde jag dem till flygplatsen, dem ska nämnligen ut på sin årliga resa. Denna gång bär det av till Vietnam. Jag vill också bli som pappa när jag blir äldre! Han är så jordnära och en inbiten tornedaling och varje vinter åker han med Kicka till ett nytt land för att upptäcka det. Lite avundsjuk är jag allt! Jag förstår mig inte på dem som åker till samma land år ut och år in. Testa nått nytt, eller i alla fall en annan stad :) Några av de länder som jag kommer ihåg att pappa och Kicka har besökt är Dominikanska republiken, Haiti, Afrika, Sri Lanka, Thailand, Indien och nu Vietnam. Fast dem har ju varit i dem vanliga Grekland, Teneriffa osv.. Grymt tycker jag! :)
Förresten! Helgen spenderade jag i stallet och var ute och red två gånger med Maggans häst Roddan. Lite bångstyrd tjej till en början som testade mig flera gånger om, men sen fick jag kontakt med henne och hon visade sig vara en väldigt fin häst :) Längtar till nästa gång!
Nu ska jag sätta igång att baka! :)
Förresten, vet inte vad det är för fel på min blogg. Kan inte göra mellanrum, skumt det där.

Postat av: Josse

JAG KAN INTE HELLER GÖRA MELLANRUM!!! grrr... :@

ååh, det låter såå härligt. Vi som hade planer att resa Eve.. förhoppningsvis så händer det också :) saknar dig. har uppdaterat blogg en mitt nyår. läs och kommentera gärna :) puss krambanan!

2012-01-11 @ 04:54:08
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: