Lördag

Efter några dagar här i Kiruna känns det bra att jag flyttade härifrån. Jag vet verkligen inte vad det är för egentligen är det ju en fin stad och omgivningen är ju jätte fin. Men det är nånting som gör att jag verkligen inte skulle kunna bosätta mig här. Jätte konstigt!

Jag känner starkare än någonsin att jag är en bybo och kommer flytta till ett mindre ställe så fort jag är klar med skolan och fått jobb :)

Idag har vi varit och tränat och strosat på stan. Ikväll tänkte vi ta nått glas rött med Emilia och hennes kille, ska bli mys :)


Postat av: Anonym

Å andra sidan är du glad att du kom och fick träffa din favorit igen ;-) men du Evelina, dessa blogginlägg... Är dem inte lite för få? :-)

2012-01-27 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: