Klorhexidin

Nu var det bekräftat, jag är allergisk mot klorhexidin. Haha tycker att det är ganska roligt med tanke på att det är nånting som jag kommer hålla på med hela mitt liv. För dem som vet vad det är så kan jag försöka förklara, ni vet när ni ska ta ett blodprov så tvättar dem huden innan man sticker in nålen. Det är klorhexidinsprit :)

När jag gick på gymnasiet gjorde jag hål i läppen och försökte hålla det rent med klorhexidin men fick en massa utslag så jag slutade. Nu när jag var hos tandläkaren och opererade så tvättade dem halva mitt ansikte med det och hur ser jag ut nu alltså? Jo halva ansiktet fullt med utslag. Kul.. Det är inte många som är det men nu vet jag att jag är en av dem stackarna som är det :)

Tillbringar kvällen med att kolla Rocky 3. Min fina gumma har varit sjuk i morse så jag har oroat ihjäl mig vad det kan ha varit men nu är det bra igen. Haha jag är så svamlig när det gäller Maja men hon är som mitt lilla barn :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: