In Kiruna

Har precis kommit till Kiruna och installerat mig i Simons lägenhet med Emelie! Resan hit gick bra trots att tåget var försenat, surprice eller hur? :)

Känns verkligen jätte konstigt att vara här igen men på nått sätt känns det bra. Kanske för att jag vet att jag inte blir här så jätte länge? :) vi har iaf varit till sjukhuset och hämtat våra scheman och dem ser helt okej ut! Synd att vi jobbar hela snöfestivalen, annars har det varit kul och fara ut :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Hej hopp


Postat av: E

Oj, är du här? :) kom och hälsa på om du har tid!? :)

Kram

Emmeli

2012-01-18 @ 21:39:12
Postat av: Josse

usch va hemskt att vara i kiruna! tur att du inte stannar så länge va :) saknar dig. puss

2012-01-19 @ 15:11:04
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: