Tidsfördriv

I väntan på att tvätten ska bli klar tänkte jag sysselsätta mig med detta:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hmm.. Var och tränade axlar med Emelie och det kändes väldigt skönt :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Då var jag på väg till Emelie för att hämta upp henne och Malin så for vi och tränade!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satte igång tvättmaskinen
Det sista du sa högt? Vad gjorde jag igår? haha ..
Det senaste någon sa till dig: Hur så?
Vad har du druckit idag? Vatten samt pepsi
Vad var det senaste du åt? Thaibuffé ♥
Vad var det senaste du köpte? Jeans, nagellack och mascara
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är grå!
Vad är det för väder hos dig nu? Solen har precis gått ner men det har varit sjukt fint väder idag, typ vårväder!
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj eller nån krämig chokladglass, jag kan inte bestämma mig
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Svårt att säga. kanske.
Sover du tungt? Nej, tyvärr :(
Drömmer du mardrömmar? Haha ja, det gör jag verkligen. Och väldigt speciella sådana också.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte just nu, pluggar på universitet
Favoritklädsel? Finns väl inget som slår ett par tajts och en oversize tshirt
Favoritlåt just nu? Har så många som snurrar i mitt huvud: Korn - get up, Sofia Jannok - Irené ..
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt ljusfat som det står en massa ljus på och brinner.
Vad gör dig glad just nu? En massa! Det fina vädret, att jag skrivit på anställningsavtalet till ett väldigt bra jobb, att vi går i hustankar :)
Vad ska du göra härnäst? Hänga tvätten på tork
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Ganska glad! Fast jag har lite ångest inför tentan som är nästa vecka
Favoritgodis? har alltid varit och kommer alltid att vara: Center! Center nougat är också väldigt god
Kläder just nu? Leggins och en oversize vit skjorta
Sommarplaner? Jobba på ett väldigt roligt jobb, möjligtvis hyra en husbil och åka på en roadtrip i Norge :)
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Jag vet faktiskt inte. Jag är som både men mest morgon.
Vad är viktigast för dig? Min familj och vänner
Är du kittlig? Haha ja, fast bara under fötterna.
Snarkar du? Det tror jag inte, fast är jag förkyld gör jag mest troligt det.
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten? Mask! eller är det en insekt? haha om inte så getingar och stora saker som flyger och sticks
Stökigt el välstädat? Städat, inte kliniskt rent men så där lagom så att man ser att nån bor där :)
Vad längtar du mest efter just nu? Våren!!!

Nu är nog min tvätt klar skulle jag tro :) Ha en bra helg nu, det ska jag. Imorgon blir det party med tjejerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: