Just idag är jag stark

Dagen började dåligt (läs: jag var förbannad på Chrille, hatar människan som uppfann dataspel!) och for till gymmet för att tänka på annat. Det var så sjukt mycket folk för att vara en Söndag, det var nå simtävling för barn så jag antar att alla föräldrar tränade på gymmet eller nått :) Så det hjälpte inte mig att finna min sinnesro. När jag kom hem så insåg jag att nån har pissat i våran hiss i natt ..
vad finns det för sjuka människor där ute?
Det blev en kort vistelse uppe i Kangos. Om ni inte har märkt det så är det världens skit väder idag och vi orkade inte köra i det så vi åkte innan stormen kom igår.
Har börja få feber efter en ny tatuering. Har hittat en massa som jag vill ha, en massa citat men skulle jag skriva mer ord på kroppen så skulle jag bli som en bok och därför får nästa bli en bild :)
I never said to be like me, I say to be like you and make a difference.
- Marilyn Manson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: