Thats when we all win

Varför försvinner inte min trötthet nångång? Blir tokig på att hela tiden vara trött och inte känna sig utvilad. På nätterna vaknar jag typ  20 gånger och har svår att somna om igen. I natt vaknade jag vid två av att Maja gnällde och jag blev helt klar vaken, kunde verkligen inte somna om. Låg säkert vaken till fyra tiden innan sömnen hittade mig igen! Vet inte vad det är som gör att jag är så orolig, jag tror att det har nånting med "energin" i vårt sovrum, skulle inte alls vara förvånad om det spökade! Haha .. Nej usch, nu vill jag få ordning på min sömn!
Denna dag har jag inte åstadkommit nånting alls, har varit en helt sjuk seg dag. Har kollat några avsnitt av Sons of anarchy och även New moon. Idag är det premiär av Breaking Dawn här i Luleå, spännande! :)
Nu ska jag fortsätta min kväll med att se Greys anatomy, finns det något bättre? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: