Mina drömmar

Nu ska jag berätta om mina drömmar i livet! Jag har så otroligt många så jag vet inte ens vars jag ska börja men jag börjar med topp 3:
  • Först och främst vill jag bli klar med skolan så att jag äntligen kan börja jobba och börja leva! Nej, jag är inte en äkta student som älskar studentlivet utan jag vill gå till jobbet och sen komma hem utan att tänka på en massa rapporter hit och dit.
  • Nästa är att skaffa mig en häst, jag har sån sjuk längtan efter hästar. I somras skulle jag ha fått en häst helt gratis eftersom han inte kunde användas som trav. Men med ett väldigt värkande och tungt hjärta var jag tvungen att tacka nej pga skolan! (Och ekonomiska skäl, självfallet. Man är ju inte direkt miljonär som student) Jag var även påväg att bli halvfodervärd till en söt liten tös i höstas men även där kom ekonomin in och förstörde för mig.
  • Skaffa familj och hus. Även fast jag vet att detta kommer inom sin tid så längtar jag dit som tusan. Jag vill ha ett stort vitt hus med stora ängar omkring mig och jag har hittat mitt drömhus redan, synd att den nyligen blev såld bara.
Dessa tre drömmar är ju realistiska och jag kommer nå dem så småningom. Men jag vill nå dem nu! Helst imorgon. Man borde vinna en massa pengar så man blir ekonomiskt oberoende, hur skönt skulle inte det vara?
Så för att jag ska bli det, ska jag och Chrille spela BingoLotto ikväll! Det är ju faktiskt 20 års jubileum ;) Haha ..
Håll tummarna så att jag vinner! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: