Media Markt!

Idag har Mediamarkt öppnat här i Luleå så jag och Chrille var för nyfikna för att inte åka dit och kolla. Big mistake alltså. Det var så galet mycket folk så man knappt kom in på parkeringen. För att inte tala om hur det var inne i butiken. Jösses .. Men jag blev en stekpanna rikare i alla fall! Haha

Efter det for vi på diverse uppdrag på storheden innan vi for till gymmet och tränade på crosstrainer. Förresten, den där träningsvärken som jag hoppades på från benpasset med Emelie. KILL ME! Det gör så ont att bara sätta sig på toalett stolen är ett stort projekt.
Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Pajala på fältstudie och sen på fredag åker jag till Kangos och träffar bästaste Josefin Edefall som kommer hem på besök från staterna! Som jag har längtat!
Imorgon ska vi också få lära oss att sätta PVK, det blir spännande. Jag kommer vara så nervös trots att jag vet att jag inte behöver vara det. Men nog vet jag att det kommer gå bra, kan ju inte bli värre än att jag missar venen .. Eller? :)
Perifer Venkateter

(Bild tagen från vardhandboken.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: