A christmas Carol

Ligger och kollar på a christmas carol och myser ensam under filten. Fy vad jag längtar till julen, ska bara mysa en massa denna jul!

Idag har jag varit Emelie och kollat på innebandy match när hennes kille spelade, efter det gick vi till gymmet och körde igenom benen lite, det brände så där härligt i slutet så jag förväntar mig en härlig träningsvärk.

Nu ska jag åka och hämta Chrille, Frille och pecka från hockeyn, ska åka förbi kvantum och köpa julmust också ;)


Postat av: Emmeli

Då är vi två! Jag längtar också som en galning till jul! :) Håller på att ladda upp med massa julfilmer i väntan på våran trollunge! ;) Men tyckte inte du att a christmas carol var lite läskig? ;)

2011-11-20 @ 12:54:48
Postat av: E

Ja, jag vet! Jag låg hemma själv på morgonen och hade släckt alla lampor, då vart jag rädd vill jag lova! ;) alltså den jätte gamla à christmas Carol? Hittar du inte den på pirate?

2011-11-21 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: