11/11 -11

Idag är det 11 November 2011, eller 11-11-11 om man vill skriva så istället. Ganska häftigt :) Dock så missade jag det gyllene klockslaget 11:11 då jag satt och bråkade med en rapport. Som jag nu förövrigt är klar med, känns fantastiskt! Bara tre kvar innan julen :)

Shit vad tiden har gått fort, det är ju galet! Känns som att det var nyss Augusti och skolan skulle börja igen. Vi har ju snart gått klart en hel termin.
Vi har bland annat flyttat in i nya lägenhet, trivs som fisken i vattnet. Förra helglen var jag i Kangos på invigning av Pinetree resort, grymt fint var det där och roligt hade jag.

Förresten, i Januari åker jag till Kiruna och stannar i 4 veckor, kul!

Nu ringde Emilia så jag kan inte koncentrera mig mer! Det var en snabb uppdatering :)


Utsikt från nya lägenheten


En bild på mig, Emma, Linnea och Emelie från början av våran nolle-p. Ganska kul att det är dem som jag umgås med mest fortfarande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: