Idag är en mycket bättre dag!

Ja, det tror jag att det är. Trots att dagen inte började så bra när jag vaknade på fel sida och det var iskalla vindar när jag var ute med Maja på våran morgonpromenad så känns det nu som att jag har fått något gott ut av allting som har hänt idag.
Jag måste bara få vara jobbig och säga att jag kommer nog älska mitt jobb inom ambulansen! Jag trivs så otroligt bra när jag får hjälpa andra och speciellt när jag inte behöver vara i kontakt med samma människor hela tiden. Som ni vet så hatade jag mitt sommarjobb förra sommaren då jag var på ett äldreboende. Det är nog inget för mig!

Annars då .. jag sprang på byn med min handledare och kikade i lite affärer. Hittade ett grymt fint linne som jag bestämde att jag skulle köpa på kvällen. Vilket jag också gjorde och när jag kom tillbaks från gymmet och tänkte testa den så ser jag att dom har satt fel prislapp på den och jag betala hundra kronor för mycket. SUCK! Just my luck känner jag men jag går tillbaks dit imorgon och fixar det.

Imorgon bär det av till KANGOS! :) ♥


Idag känner jag mig biffig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: