HEJ!

Men jösses vad länge sen jag skrev senast! Fick lite ångest när jag såg att Josse hade skrivit om att vi andra inte skriver mer :) Så ja, en snabb uppdatering då.
Jag är på praktik just nu i Pajala och jag storm trivs på praktiken! Känner att jag har valt helt rätt och vet att jag kommer jobba inom ambulans när jag är klar. Har fått vara med om en hel del måste jag säga, har bland annat varit på ett katastrof larm test i Finland, det var kul :)
Min dagar är ganska ensidiga. Vaknar 6, går och promenerar med Maja, åker till praktiken, slutar vid fyra och åker och tränar, äter och sen sova. Kanske inte har så mycket att uppdatera om då.
Igår var jag till Luleå och jag måste då säga att det är bra att åka därifrån ett tag för nu insåg jag hur mycket jag trivs i Luleå, längtar som tusan tills jag slipper detta pendlande.

Nåja, nu har min matkoma efter tacosen lagt sig så nu gymmet och träna mage + triceps!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: