well .. I suck

Jag måste nog vara sämst på det här med att blogga, eller vad säger ni? Ni får ta mig för den jag är helt enkelt, jag blir nog inte bättre än så här :)
Ikväll lider jag av Chrille abstinens, han har åkt till Pajala och lämnat mig. Tack och lov så är Maja kvar med mig. Bara jag överlever den här dagen så blir det bra. 
Imorgon har vi lab i skolan och vi ska börja sticka varandra, äntligen lite roliga saker! Tycker synd om Emelie som ska sticka på mig, mina vener är värdelösa.

Jag har sån jäkla lust att träna, har varit och promenerat en timma och jag har fortfarande tok mycket energi kvar. Vet inte hur jag ska göra, jag vill fylla på mitt gym kort men det känns onödigt med tanke på att jag inte vet om jag blir här under sommaren. Så .. vad ska jag göra?

Nu mina kära läsare, ska jag lägga in några bilder från Thailand. Det blir långt ifrån alla men det hoppas jag att ni förstår.


En evighetsväntan på Arlanda
 

Väl framme i Thailand fick vi åka lyx taxi


Första dagen var vi bleka


Vi var på Railey Beach


Simon njuter


Jag höll på att dö av värmen och havet hjälpte mig inte


Strike a pose!



Men brun skulle jag bli trots cp värmen!


Mina fejk Ray Ban som Maja har bitit sönder (!)


Galet god fruit shake!


Njuter



Vi var på ett ställe som hette Poda Island, måste nog vara ett paradis.


Vi badade fötterna i ett akvarium fulla med fiskar, som äter död hud. En mycket underlig upplevelse.


Vi var på båtresa, här är vi på Maya Bay, så kallade "The Beach" stranden


Simon glassar i solen på Phi Phi


Vi snorklade också. Jag vet, snyggve. Ni behöver inte vara avundsjuka.


Vi festade loss med ett par från Belgien. Sen träffade vi även folk från Sverige, London och Australien också men dem bilderna skippar vi idag. 




Jag var galet bakis dagen efter. Men efter en hemsk båtresa och en Nära-svimma upplevelse så började jag leva igen.


Jag gjorde konstverk på stranden.


Charmiga long-tails båtar.


Vi åkte tillbaks till Poda Island och njöööööt.


En sista bild på Poda Island. Ni kanske förstår varför jag anser det som ett paradis? :)

Postat av: josse

ååååh va HÄRLIGT!!!!!

jag vill också :( du får gärna lägge med bilder ;)

2011-03-09 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: