God dag!

Hellu! Åh jag såg världens sötaste liten flicka idag på Ellen Degeneres show! Så himla söt! Jag önskar att jag kunde sätta in videon men dom har ju ändrat så jag fattar inte hur man gör? Haha.. Nå men här är länken iaf, jag tycker låten som dom sjunger också är bra:
http://www.youtube.com/watch?v=yLu73iGs-Ws 

Ville bara sprida lite glädje, nu ska jag ta och äta något. Ha en bra fettisdag! haha såg just en sak: Fettisdag= Fettis-dag. HAHA. Bra humor eller vad?
Idag känns som en bra dag



Postat av: Johanna

HAHAHA. Undra om någon har umgåtts för mkt med mig?! ;D

2011-03-11 @ 21:52:34
Postat av: josse

hallåååå, ska nån uppdatera så jag har nått att läsa om kvällarna :b

2011-03-26 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: