Monday morning

Tjo! Idag har jag vaknat kvart i sju och har börja tvätta kläder. Först tänkte jag att jag skulle somna om efter att jag hade slagit på tvätten men sen bestämde jag mig för att ta itu med studierna istället. Så här sitter jag, nu har jag tvättat klart allt och jag har även plugga ganska bra. Vad nu då? Senare ska jag in till stan och träna iaf.
Igår hade jag träning med en instruktör, var riktigt bra att få veta vad jag ska göra för att få ut det bästa ut av min träning.

Jo, nu kom jag på vad jag ska göra. Jag åker ju till Thailand nästa vecka (WOHO) och jag åker till Pajala imorgon för att ha fältstudie i några dagar. Så jag måste ju packa för tusan! Mest troligt så kommer jag bara hit och plockar upp kläderna och sen åker vi vidare till flygplatsen. Åh, jäklar vad roligt vi ska ha och det ska bli så skönt att komma bort från vardagen för en stund!


Jag och Simon ska göra Thailand osäkert :)

Postat av: Johanna

Men hallååå...nej inte får du åka. Inte nu när jag kommit hem. =/

2011-01-31 @ 11:55:59
Postat av: Ester

Jag vill också packa ner mig!

2011-01-31 @ 17:14:06
Postat av: JOSSE

hrm... FUUUUUUUUUUUUUSK!!!!!!!!!!!!

.... :)

2011-02-03 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: