hehe dag 2 ;)

Ser ni, jag fullföljer mitt löfte att uppdatera. Just for you guys :D haha skämt åsido.
Sitter hos Johanna nu och hon hoppade precis in i duschen, det är helt sjukt. Haha alltså inte att hon hoppade in i duschen utan om hur mycket vi har att prata om. Vi sa precis att inte ehöver vi nån film, vi kan prata hela natten utan att ha pratat klart :D
Vi har pratat om våra problem (läs mina) och sen försökt lösa dem. Vi kom även in på några snuskigheter men det lämnar vi onämnt :) Menar dock inte att snuskigheterna är mina problem men ja, ni fattar.

Idag började vi en ny kurs i skolan som för engångs skull verkar väldigt intressant. Jobbig men intressant! Ska ut på fältstudie i fem dagar, jag hamnade i Pajala ( SURPRICE) Men det är okej även fast jag hade vela vara i Sunderbyn också. Nä men nog blir det roligt i Pajala och se hela den nya obs avdelningen.

Nu kom Johanna ut så vi ska fortsätta diskutera.


Jag och Johanna + Eve balloon :D


Postat av: Johanna

Söta du. Det är tomt här utan dig. <3

2011-01-18 @ 14:32:28
URL: http://feelmypainanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: