Jag ser det snöa!

Det var ganska lustigt, kvällen som jag skrev att jag ville ha snö kom det en massa! Och nu jäklar hoppas jag att den stannar den här gången! Det snöar även nu där ute, mys! :)

Har precis varit hos tandläkaren och tagit bort mina stygn. Jag har kommit fram till en sak, jag tror att har blivit rädd för tandläkaren. Inte själva tandläkaren då förstås men att sitta i stolen medan dem håller på i munnen. Jag har aldrig varit rädd förut men nu .. Egentligen gjorde det inte ont att ta bort dem men när man är spänd så rycker man ju till så fort det känns. Längtar inte till den 11 Januari då jag ska ta bort ytterligare en visdomstand!
Åh jag kan inte sluta drömma om hästar. Haha, känner mig som en fjortonåring men jag vill så gärna börja rida igen. Jag kan ju alltid börja på ridskola men jag går ut på praktik till våren och då är jag bort i minst 4 veckor när jag åker till Kiruna så det går ju inte! Usch vad less jag blir på att plugga! Laddar ner the horse whisperer så jag kan drömma mig bort.
Nu ska jag väcka Chrille så ska vi börja åka tillbaka hem till Luleå! Inflyttningfest i helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: