Fredag kväll

Ibland finns det idioter i denna värld, man tror att man känner dem så väl men lika besviken blir man varje gång. Är så otroligt glad att jag har Chrille som jag vet att jag kan lita på i vått och torrt (trots att jag vet att han går mig på nerverna ibland).
Så idag har vi lyxat till det och gör att denna kväll enbart handlar om oss två. Och våran lilla Maja förstås :)

Vi har fixat ihop en liten dejt och äter potatisgratäng, lövbiff av innanlår, rödvinssås och persiljesmör. Till efterrätt godis och film ;)
Hoppas ni får en bra fredags kväll!


Postat av: Josse

ÅÅÅHH va mysigt det lät :) hoppas det smaka vännen! kram

2011-12-17 @ 00:31:05
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: