En vecka kvar till dopparedagen!

Åh kan ni förstå att det endast är en vecka kvar till självaste julafton? Galet ju .. Ska bli så härligt med lite ledighet!
Min dag har varit konstig, har varit både glad och ledsen. Chrille råkade slå till min piercing i örat (stav från ena sidan till den andra) och det gjorde så fruktansvärt ont och det började forsa blod. Okej, kanske inte forsa men det rann blod i alla fall. Jag blev så chockad så jag blev helt skakis och sjönk ner på golvet och började grina. Jag har ingen aning varför det blev så men benen vek sig verkligen och det kändes som att jag skulle svimma. Väldigt obehagligt!
Jag skulle tippa att det berodde på nått blodsockerfall. Men efter att jag hade tagit mig samman for vi och tränade på gymmet och det var välbehövligt! Har inte varit och tränat sen i November, först gjorde jag tandoperationen och strax därefter åkte jag på en himla förkyldning utan röst.
Men nu mår jag bra och har precis färgat bort min utväxt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: