Åh vad jag hoppas!

Nu har jag gjort ett telefonsamtal och jag hoppas så innerligt mycket att det blir så som jag vill. För jag brukar ju få så som jag vill i slutändan så jag hoppas att det blir så även denna gång. Annars blir jag tokig :)

Jullovet är i full gång och jag bara njuter! Och hörni, det är på väg mot ljusare tider nu, hur underbart är inte det? Man ser redan att solen är högre upp än för nån vecka sen bara.
Äsch, nu måste jag sätta igång att städa här hemma! Hoppas att ni får en härlig dag och njuuuut av solen!
And it's coming closer ..

Postat av: Josse

åh lägg lite bilder upp är du snäll :)

saknar dig vännen! har fullt upp med sstt njuta av några dagar ledigt innan jag börjar jobba igen.. puss

2011-12-28 @ 01:07:55
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad hoppas du?:) Nickenyfiken!:)

2011-12-31 @ 11:12:53
Postat av: E

Jaaa, det undrar jag också!! Har man sagt à får man säga b.. ;)

2011-12-31 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: