Tenta ångest!

Nu har jag äntligen fått sommarlov men jag hinner inte njuta så mycket än för jag har tenta nästa vecka, känns inte riktigt okej! Men efter det så ska jag se till att njuta ordentligt. Jag hade helst vilja åka utomlands i en vecka och bara ligga och sola och njuta. Inte en massa festande utan en lugn och skön semester där man inte behöver tänka på mer än, vad ska jag äta idag? Så om någon, vem som helst, känner för att åka utomlands. Call me! Alla är så himla upptagna nu för tiden.

Förra helgen var det Luleå kalaset och det var en grym helg med en aning för mycket att dricka. Såg dock inte så många artister mer än Mustasch men inte gör det något, vi hade trevligt inne i öltälten också. Haha jag och Simon for och åkte karuseller med nå tjejer och jag säger då det, åk inte i fyllan. Är du redan tillräckligt waisted, så blir dubbelt upp efter en karuselltur.

Vad har jag mer att bjuda på? Jag har sån sjuk lust att göra en till tatuering. Denna gång på revbenen men jag måste låta det gå en tid innan jag bestämmer mig för det.

Bjuder på lite bilder på tiden som varit.


Jag och Ida var ut och festade hela natten lång med pojkarna!


Dom varma dagarna spenderades i stugan så fort jag fick tillfälle.




Vi har varit och fiskat, har dock bara fått en massa smp mörtar.


Koffe och Ida vad söta tillsammans :)


Även jag och Johanna var söta tillsammans :)


Erik och Simon var söta tillsammans :)


Mustasch



Vi är bäst tillsammans <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: