JAAAAAAA!!!

Åh ni kan inte förstå denna känsla som surrar omkring i min kropp just nu! JAG KLARADE LÄKEMEDELSRÄKNINGEN!!! Ah! Fy sjuttom vad heeeeerligt! Alldeles lycklig. Nu kan jag njuta i en och en halv vecka innan skolan börjar på allvar. Thank you God! :D
Ni förstår, man får ha endast ett enda fel i läkemedelsräkningen, annars är det bara att göra omtenta. Och jag som inte är så himla bra på matte är överlycklig som klarade det!

Imorgon åker vi till Pajala för att fira Frille som fyller hela 30 år på Lördag! Ska försöka hinna till Kangos en vända också :)

 
En söt bild på mig och Johanna från Pajala marknad :)


Postat av: Johanna

HAHAHAHA JA och jag är NAKEN på bilden som ni ser! ;D

2011-08-17 @ 22:35:12
Postat av: Ida

Grattis!

2011-08-18 @ 09:17:55
Postat av: Josse

BRA kompis! :) det gjorde du bra.

nu måste vi verkligen skypa. Söndag kanske? jag vet itne ännu om jag hinner. annars får jag helt enkelt ringa dig eller nått när jag har tid! punkt.

2011-08-21 @ 05:02:32
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: