Plugghäst

Det enda jag har gjort idag har varit att plugga. Jag vaknade och pluggade lite. Åkte till skolan och pluggade med en massa brudar. Åkte hem med med Emelie och fortsatte plugga. Nu har jag ätit lite och får dåligt samvete för att jag inte pluggar. Jag och Emelie bakade bröd idag också. Men dem blev misslyckade så jag slängde dem :D
Nu ska jag faktiskt gå och köpa nytt bröd och sen efter det plugga vidare.
Varför pluggar jag så mycket? JAG HAR MIN FÖRSTA TENTA IMORGON!! Det har varit så himla svårt att veta vad man ska plugga på men jag hoppas jag sätter den iaf.

I helg åker jag till Kangos och njuter. Förresten, jag känner mig ensam. Christofer och Maja har åkt till Pajala och lämnat mig här helt ensam i en vecka. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till helgen :)


Postat av: Ester

Du kan ju få vara med mig :) komsi komsi

2010-09-28 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: