Dålig uppdatering?

Ja jag vet, jag har inte skrivit på ett bra tag men tro mig, jag har inte haft tid. Eller lust för den delen.
Även idag har jag inte lust att skriva, jag känner mig mest vilsen nu för tiden. Jag vet inte vad jag vill mer. Önskar att jag kunde sjunka ner genom hela jorden och landa i Kina. Bara komma bort att få ordning på vad jag vill med mitt liv.
Måste återgå till pluggandet inför en tenta. Kom och ta mig långt härifrån. Snälla?
Förresten, en riktigt bra tjej: Melissa Horn. Grymma låtar och grym text.



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Postat av: Johanna

Tack för uppdateringen. Ta hand om dig vännen! <3 KRAM!

2010-09-23 @ 14:25:39
URL: http://feelmypainanima.blogg.se/
Postat av: Bossebildoktor

<3

2010-09-25 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: