Anatomi och Fysologi

Haha åhhh! Jag som tyckte att våran förra kurs var jobbig, nu har vi börjat en ännu värre. Just nu håller vi på med cellen och dess transport. Ja, jag måste säga att jag hatar det. Det påminner om hemska minnen från kemin, som jag anser vara det värsta jag någonsin har läst. Ja, det slår nog till och med svenskan med Mats i Kiruna. Och då är det illa. :)

Nåja, inte är jag depp för det. Förr eller senare så får jag in det och lär mig att förstå hur det fungerar. Helst innan tentan ;p
Imorgon åker jag till Kangos. WOHO!! Känner mig grymt peppad :) Så jag ska fortsätta packa och kolla på Berg flyttar in. Tycker att Carina Berg är så cool!
Jag bjuder på en låt som jag inte kan få out of my mind.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: