Saw 3D

Ikväll ska jag och Christofer och kolla på Saw 3D, blir grymt! Jag har bara sett 3D en gång och det var när jag gick i fyran och åkte med pingis gänget på Bästa Fyran i Sthlm. Tyckte det var grymt även då.
Planerna var att gå ut även idag men gårdagen har satt sina spår och jag börjar bli för gammal för två dagars så det blir en mys kväll istället.

Jag och Christofer var och åt på en kina restaurang idag och vi fick vänta på våran mat i nästan en timme. Om det inte vore för Christofer så skulle vi ha gått efter en halv timme, jag var så jäkla less. Det ska inte ta så länge när man beställer! Dessutom var det inte första gången, förra gången det hände var på valdagen. Eftersom det tog så lång tid innan vi fick våran mat så hann vi inte rösta. Så nu slog jag näven i bordet och sa att vi inte kommer tillbaks dit mer!

Idag saknar jag denna tjej mer än nånsin!


Postat av: Ida

<3

2010-10-31 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: