Morgon promenad!

Nu tusan känner jag att jag är på väg att falla i en sån där höst depression så nu har jag börjat rycka upp mig. Igår var jag och tränade med Christofer och Rillo på gymmet, var riktigt härligt att pumpa lite rygg. Försökte även få bort träningsvärken i rumpan och benen från gympasset i Fredags men den håller tusan i sig fortfarande.
Steg upp tidigt idag för att gå på en långpromenad med Maja. Det är tusan underskattat med morgonpromenader, man blir så sjukt pigg efteråt. Fast det krävs ju en del att orka stiga upp ur sängen på morgonen :)

Med endast en vecka kvar till tentan så måste jag börja plugga på allvar. Jag säger det flera gånger men ändå så fastnar jag nå annanstans. Varför har jag börjat plugga igen? Jag blir tokig!
Nu ska jag göra frukost till mig och sedan väcka min karl.
Ha en bra dag ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: