Längtar tills imorgon!

Åh alltså, igår skrev jag ett långt inlägg med känslor och så försvann allting. Då blev jag less och orkade inte skriva en gång till. Haha så jag skiter i det inlägget och börjar om på nytt!

Imorgon kommer Christofer hit och umgås med mig och Maja. Som vi har längtat! Men på ett sätt så kommer det bli jobbigt för nu har jag vant mig att vara ensam, när christofer kommer hit så kommer jag ju inte vilja att han åker. Sen när han åker igen så kommer allting vara lika jobbigt igen. Men det Kanske det är värt? :)

Haha Josse, jag tror att jag kommer till julmarknaden. Kan ju inte svika dig! Haha men en sak kanske jag sviker dig med, jag har kollat ganska många avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Fick veta igår att Esters karl Gustav inte har sett den, jag blev helt chockad! Hur kan man ha missat nått så bra? :)

Imorgon blir det även att åka till sterilcentralen i Sunderby sjukhus men skolan.


Slottet i Mysteriet på Greveholm


Postat av: Ester

Vi måste fortsätta och kolla den :) längtar efter mer visst han vi se ända till avsnitt 9?

2010-11-28 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: