Just min tur!

Alltså jag måste berätta om min otur idag. Jag tänkte åka med flyget till Pajala idag men det var minsann inte det enklaste. Först när jag skulle åka till flygplatsen så tänkte jag hämta ut pengar, då har alla bankomater vid smedjan fått nå fnatt och funkar inte. Klockar tckar och det är endast 5 min kvar tills bussen går. Jag får panik och springer in på närmaste kiosk och frågar om jag kan ta ut där. Det får jag men jag måste köpa nått. Då passar minsann en tant på att gå före mig och börjar med hennes små mynt. Jag är seriös, jag hörde hur klockan tickade på och jag hade lust att knuffa kärringen åt sidan.
Nå men pengar fick jag och sprang till bussarna, då ser jag att min buss inte är där vars de andra är så går och frågar en buss chaffis. Nä då stannar bussen som går till flygplatsen en hållplats före och jag får panik och tränger mig ut ur bussen och springer dit. Tack och lov så hann jag med!
Väl framme på flygplatsen så hör jag hur dem säger i incheckningen "då blir det fullt plan denna gång" och självfallet. Tanten före mig köpte SISTA standby biljetten. FUCK!! Trodde jag skulle lägga mig ner och gråta ..

Men jag vill då säga att jag har haft en bra dag förövrigt, har haft besök av Emilia. Vi har strosat runt på stan och ätit gott. Något jag vill tipsa om är en lax sallad på Wayne's coffee. Helt sjukt god lax!

Jag saknar min Maja!

Postat av: Christofer H

Saknar dig gumman... Men imorgon så träffas vi, känner att världens största godis påse är på ingång :D

2010-11-17 @ 00:13:21
Postat av: Johanna

Sååååå är du i Luleå ännu?

2010-11-18 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: