Ikväll blir det hockey

Nu känner jag att jag är riktigt less på att plugga. Jag bprde inte ha börjat plugga på engång efter gymnasiet, det måste vara bland det dummaste jag har gjort. Och jag vill hem också, idag saknar jag alla. Vill åka hem till Kangos och vara med mina nära och kära. Kanske blir att läsa på distans?

Nåja, ikväll ska jag till Ansku och kolla hockey. Måste tänka på lite andra saker innan jag blir tokig :)
Har precis varit på promenad med Maja och fy vad det blåser kallt ute! Det spelar som ingen roll hur mycket kläder man har, det blåser bara rätt igenom. Soenl, vars är du? Såg förresten att Lisa åker till Thailand. Kan man bli mer avundsjuk än vad jag är nu? Don't think so ..


Postat av: Anonym

Soenl? du menar väl solen? :D ahaha

ååh du måste komma hem till Julpuben.. du och jag eve (: nu har jag bestämt åt dig! det är värt de! du kommer hem (: and im like YES ;)

2010-11-28 @ 14:32:34
Postat av: Josse

Oj.. de är jag ;) också på den första kommentaren. haha

2010-11-28 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: