1 November

Idag har jag haft riktig jul längtan. När jag kom hem från skolan så satte jag igång julmusik och gjorde en kladdkaka. Haha! Det är helt sjukt, jag vill ha jul, jul, strålande jul. Eller så är det ledigheten jag längtar efter ;) Vilket som, känns underbart att det inte är så himlans länge kvar i alla fall.

Idag började vi en ny kurs, Mikrobiologi och immunologi. Än så länge är det intressant och vi har en väldigt bra lärare. Men alla säger att även denna kurs är tung så det är bara att sätta igång och plugga på engång!

Nu ska jag kolla på Biggest Loser Sverige. Ha en bra kväll ♥

DET ÄR 52 DAGAR KVAR TILL JUL
haha ..


Postat av: Josse

ÅÅÅHH jag har också värsta jul längtan (: kom hem evv nu för böveln! jag saknar dig och (haha) iår har vi inte gjorten nedräkning till julen :D tänk när vi var mindre så började vi redan på typ 80 dagar.. nu är de bara typ 49 dagar kvar!!

2010-11-05 @ 10:10:01
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: