Vars försvann det fina vädret?

Det har varit helt sjukt fint väder idag, så som de senaste dagarna. Men nu helt plötsligt är det enda jag ser mörka moln och blåst? Jag har passat på att vara ute i solen och stekt och myst med vovvarna hela veckan. Dem är sååå söta! Dock så sitter jag i Kangos just och har inte med min kamera så kan inte lägga in nå bilder på dem. Håll ut guys! :)

Mer då? Jo, jag ska sälja min bil. Tråkigt men jag behöver den inte nå mer. Redan imorgon ska det komma en kille och kolla på den. Får hoppas på det bästa :)
Nåja, får lägga in fler bilder senare.


Min älskade bil!

Postat av: Emilia

Jag visste väl att skitvädret skulle nå dig också! Nu har vi sol igen, ni hinner inte ens få det innan det är natt ;) mohahaha.

2010-05-20 @ 19:22:09
Postat av: Ester

vars är bilderna på hunden?? =)

2010-05-27 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: