Dagarna som gått

Ja jag vet att jag är kass på att uppdatera men nu kommer det en liten bildbomb som får säga sitt. Jag har fortfarande praktik, jag är less som tusan men jag är ändå lycklig och trivs. Snart är det inte länge kvar tills vi flyttar och jag ser framemot det som tusan!
På Onsdag kommer våran lillskit, attans vad jag längtar efter henne. Christofer vill döpa henne till Coocoo (uttalas Cåocåo haha) men jag håller fast vid Maja :D

Nåja, ni ska få se bilder istället


Vi var i Luleå och festa med Anna-Stina och Rillo på valborg


Vi tog en drink eller två :)


Gubben försökte vara cool men misslyckades


Vi var hos Frille och Ida och grillade en solig dag


Jag busade med Ronja


Vi var söta :)


Ida likaså :)


En massa gott grillade vi

Det var allt för denna gång!
Fortsätt att ha en bra dag ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: