Bildbomb!

Åh jag vet att jag är kass på att uppdatera men så är det nu. Det händer inte särskilt mycket så jag vet inte vad jag ska skriva om, det kommer nog mer när jag flyttar till Luleå.

De senaste dagarna har jag bland annat sålt min bil, packat klart inför Luleå, busat med Maja och sen bara tagit det lugnt! Det känns så skönt att inte ha nå press på mig nå mer, bara vara tills jag börjar jobba.
Jo förresten, jag fick min balklänning idag och den är sååå fin. Åh, jag är så nöjd. Nästa Onsdag får även ni se den :)

Bilderna får säga sitt vad som har hänt de senaste dagarna.












Ville och Maja


Maja






Imorgon bär det av till Kiruna och på Fredag är det mösspåtagning!

Postat av: Ester

Maja och ville, fick ni 2 till priset av 1?? =)

2010-05-28 @ 07:42:49
Postat av: Anonym

Haha nä men christofers föräldrar ville också ta en så då tog dom från samma kull. :)

2010-05-29 @ 11:19:01
Postat av: Ester

haah vad kul =) hur mycket fick ni ge för valpen?? sjukt söt iaf. vill också ha en till liten skit :P

2010-05-30 @ 00:31:39
Postat av: Anonym

Eftersom vi lämnade tillbaks Tila så tyckte hon att vi inte ska behöva betala för två hundar så då fick vi maja istället för Tila, fast vi gav 1000 emellan. :) Så egentligen kostade hon 7000.

2010-05-31 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: