20 år !

Systemet har öppnats och jag har fortfarande inte gått dit, bra gjort av mig! :)
Nä, hade jag varit i Pajala så hade jag säkert vart och hängt på låset men nu är jag i Kangos och ska börja åka mot Pajala snart.

Nu blir det en massa resande så kan nästan lova att det inte blir nå uppdateringar här på ett tag. På Onsdag åker jag och gubben till Kiruna för att gå på balen, på Torsdag åker vi först till Kangos och sen vidare till Luleå och flyttar in i lägenheten. Söndag åker vi till Tornedalen igen för att jag ska vidare till Kiruna på Måndag. Och jag vet inte om jag stannar där hela veckan men på Fredan så tar jag ju studenten! GRYMT SKÖNT!

Nåja, idag ska jag göra en tatuering som jag har fått av Christofer i födelsedags present. Den kommer att pryda min nacke fint :)
Nu ska jag börja fixa i ordning mig och sen åka till Pajala. Ha en underbar dag! ♥



En liten Evelina som nu får klassas som vuxen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: