Trött

Tillbaks från ett besök hos Simon och ett snabb besök hos Elin. Kom precis på vad jag drömde i natt, den var så sjuk! Jag, Emil och Erik var med och tävlade i en hindrebana som var helt sjukt lång, gick igenom hela Kangos. Vi tävlade om 250 000 och efter att vi hade gått igenom hela banan en gång så sa dom att vi hade gjort fel, så vi var tvungen att göra allting om igen. Ja, jag hade kunnat skriva hur mycket som helst om min dröm men jag tror inte att ni tycker att det är så intressant. Den var i alla fall helt sjuk! :D

Nu tänkte jag börja dra mig mot sängen och läsa lite. Önskar att Christofer låg i sängen och väntade på mig nu. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills vi flyttar ihop och att jag slipper känna saknaden hela tiden. LÄNGTAR!!! Kärlek är bland det bästa som finns, ta vara på er kärlek ♥

Min super snygga jacka och nyinköpta täckisar :) Ska lägga in bilderna från helgen imorgon!


Postat av: Josse

NEJ GUUD va snygg outfit!!

Ångra inte att du köpte dom där täckisarna, dom passar perfect till din snygga jacka (:

2010-03-02 @ 01:07:33
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Josse

NEJ GUUD va snygg outfit!!

Ångra inte att du köpte dom där täckisarna, dom passar perfect till din snygga jacka (:

2010-03-02 @ 01:08:16
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: