Träning

Söndag idag och jag slipper känna ångest. Det är skönt med lov, ska bara koppla av och inte tänka på desto mer. Fast jag känner mig helt hängig, är kanske påväg att bli sjuk? Hoppas inte det! Förut så blev jag alltid sjuk till sportlovet.
Tråkigt väder ute idag, mulet och blåsigt. Fast det gör inte så mycket, tänkte dra på mig träningskläderna och sticka iväg på en springrunda alldeles strax. Ska bara låta frukosten smälta :)

Jag har beslutsångest över en sak. Jag vet inte alls vad jag ska göra, ena taget vill jag verkligen göra det och en annan dag så bryr jag mig inte. Önskar att det fanns någon som sa vad man skulle göra, så att det blev rätt ;p

Nåja, nu ska jag iväg och träna bort min träningsvärk i vaderna. Hoppas ni får en bra dag!

Bilder från huset förresten!




"köket"


taket som jag målade ;p

Sen bjuder jag på en bild på simon och mig från dundret :D



 


Postat av: Josse

Åh jag kanske hinner komma hem och hjälpa lite innan de blit klart..

Jag kommer ju om 4 veckor!!

Saknar dig kompis <3

2010-03-08 @ 09:01:12
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: