Packat och klart!

Nu har jag packat allting och är klar att åka. Bara att vänta tills Oskar slutar :)
Idag har jag Äntligen gjort klart mitt psykologi arbete. Känns bra men kanske inte Mvg, jag är less och orkar inte anstränga mig allt för mycket. Efter var jag till Emilia och fikade lite gott, sen var jag tvungen att skynda mig hem och städa lägenheten. Har haft två stycken här som har kollat på min lägenhet. Gud vad skönt det känns, äntligen börjar det hända nått. Men samtidigt känns det lite skrämmande att jag inte kommer bo här i mitt lilla hem, det känns så tryggt här. Haha vad svamlig jag är :D

Jag längtar så mycket till Fredag, då åker jag med Simon och Petrus till antingen Pullinki eller till Dundret. Det blir great! Sen kan jag ju berätta att jag har lov nu, åh vad jag ska mysa med gubben hela lovet.
Imorgon ska jag jobba i huset så jag ska försöka ta lite bilder så ska ni få se hur det ser ut :)

Nu lite bilder från i helg! Förresten, GLÖM INTE!! Greys anatomy säsongstart ikväll! Viktigt!



Christofer ska föreställa en lucia men koffe fattar inte


Ida och Koffe var söta :)


Ida och Johanna shejkade loss på dansgolvet


Även jag :)


Jag är kär ♥

Postat av: Johanna

Hahaha. Va fiiina bilder. ;)

2010-03-03 @ 23:14:28
Postat av: Josse

Ja det tycker jag också (:

ÅH va spännande att se bilder från huset!

2010-03-04 @ 08:40:44
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: