Onsdag

Idag har jag varit hela dagen i huset och fixat det sista. Det börjar bli ordning där nu. Eller det är ju sjukt mycket kvar att göra men nu ser man förändringar hela tiden och det är kul! Har bärt ut en massa saker hela dagen. Det bästa var när jag och Mats höll på att lägga in isolering i sopsäckar och jag hade inge handskar på mig. Jag frågade om det kliar mycket av isoleringen och han sa att det gjorde det inte. Det tog bara några sekunder innan det började sticka överallt. Så mina armar har varit helt röda hela eftermiddagen.
Sen är jag tydligen inte så dum iaf fick jag höra ;D

Btw, har hittat ett band som är grymt härliga. Dom ser ut som ett rock band men sen så spelar dom värsta chillar låtarna. Typ i stil med I'm yours - Jason Mraz. Får bara lust att släcka av allting och ligga i mörkret och lyssna på dom. Bra skit! Jag lägger in den för er som vill lyssna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: