Nu är det kokta fläsket stekt !

Nu är det ju så här att jag har sagt upp min lägenhet eftersom vi har blivit lovade att vi skulle ha praktik i Gvare på psykiatrin, och då behöver jag ju inte lägenheten om jag skulle vara där hela tiden, fast jag sökte ju till Luleå. Men nu har det blivit så här, Luleå tar bara emot sjuksköterskor och Gvare tar inte emot elever överhuvudtaget. JAG BLIR SÅ ARG!!! Vafan, har dom sagt att vi ska ha praktik på en psykiatrisk enhet så ska dom väl fan hålla det! Vet ni vars vi ska få vara nu? Jo, på ålderdomshem. Hur jäkla sjukt är inte det? Jag kan inte sätta ord på min ilska just nu! DÖD ÅT PSYKIATRIN!
Men det stora problemet är väl inte det heller utan vars ska jag bo nu när jag har sagt upp lägenheten? 1 Maj ska jag vara ute härifrån.

Jag försöker få tag på socialpsykiatrin i Pajala men där svarar dom inte. Får jag inte vara där så byter jag till sjukvård för jag ska INTE vara på ett ålderdomshem. Där sätter jag stopp! Då måste jag läsa helt sjukt mycket i kapp vad dom har läst men det är då värt isf.

Sorry för en argt inlägg.



Postat av: Josse

Vännen, du kan bo hos oss (:

2010-03-16 @ 00:07:36
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: